close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפול דיקור סיני למחלות כרוניות

מערכת שורשיב אדר, תשפא24/02/2021

איך יכול דיקור סיני בהתמודדות עם מחלות כרוניות ארוכות?

תגיות:
מחלה כרונית, מוגדרת כמחלה, שהיא פרוגרסיבית או מתקדמת. מחלות כרוניות חלקן נמשכות לנצח. ישנם מטופלים שהחליטו כי הם אינם מעוניינים להשתמש בתרופות קבועות (כרוניות). תחילה, יש להאט את הקצב שלה ולמנוע את ההידרדרות. רבים פונים לקבלת טיפול דיקור סיני בירושלים. שיטה זו, מגיעה מהמזרח הרחוק וניתן יהיה לצמצם באמצעותה, כאבים כרוניים וכן תופעות מוכרות של יתר לחץ דם ועוד. המטרה של שיטת טיפול זו, היא לאזן בין הגוף והנפש. הסינים דגלו כבר מאות בשנים ובצדק, כי נפש בריאה נמצאת בגוף בריא. הרבה מחלות כרוניות נגרמות בגלל מתחים נפשיים.

בעיות לב ומחלות סרטן,
הפכו למחלות הנפוצות ביותר. במקרים רבים, מחלות כרוניות נגרמות בגלל הידרדרות של איברים חיוניים בגוף, כגון הכליות הלבלב, הלב והכבד. גם טראומה א תופעות גנטיות אחרות, גורמות למחלות כרוניות. ההתערבות הטיפולית, חייבת להיות נכונה ומדויקת והוכח עם השנים, כי טיפול דיקור סיני בירושלים הוא יעיל. יש לציין כי באמצעות טיפול יעיל זה בשיטה הסינית, ניתן לעצור את ההידרדרות של המחלה הכרונית, להחזיר את התפקוד שנפגע כתוצאה ממחלה כרונית שממנה סובל המטופל, וניתן לטפל בסימפטומים נלווים. בגלל היכולת של חיזוק האיברים והנפש של המטופל מהווים את הכלי הנכון והחזק ביותר, מה שישנה את כל המצב הרפואי של מטופלים.

שימוש בדיקור סיני ואי תלותיות בתרופות כרוניות
ישנם אנשים אשר נוטלים תרופות כרוניות במשך כל חייהם, מהרגע שהתגלתה אצלם מחלה כרונית כלשהי. תהליך של טיפול דיקור סיני בירושלים, משפר את זרימת הדם בגוף ומסייע לשרירים להיות רפויים יותר. טיפול זה, אף מחזק את המערכת החיסונית ומסייע לטפל במחלות כרוניות מסוגים שונים. ישנם סוגי רבים של מחלות כרוניות שדיקור סיני יכול להקל ולרפא. למשל מגרנות כרוניות, כאבי ראש נקודתיים, בעיות במערכת העיכול, דלקת פרקים ועוד., היום אפיקי הטיפול הנדרשים ביותר בקרב מטופלים הסובלים ממחלות כרוניות הם באמצעות דיקור סיני שמשפיע על הרבה מטופלים לטובה.

הטיפול באמצעות דיקור סיני, נעשה באמצעות מחט ארוכה ודקה מאוד. המחט מוחדרת למרווח שבין העור והשרירים בזוויות שונות של 15-90 מעלות. התחושה היא של עקצוץ קטן. לאחר מכן המטופל חש מן סוג של זרם או דגדוג קל, מה שמראה שזרימת הדם מוגברת לגוף. גם נשים אשר סבלו משבץ מוחי ואחת הגפות שלהם נפגעה, יכולים להסתייע עם טיפול דיקור סיני בירושלים. רבים מעידים כי הגפה המשותקת תפקדה טוב יותר ואף טיפול זה, סייע בהפחתת כאבים.

שילוב של דיקור סיני ורפואה קונבנציונאלית
יש לציין כי טיפול דיקור סיני בירושלים ובשאר הערים בישראל, משולב יחד עם הרפואה הקונבנציונאלית. היום גם בקופות החולים הידועות בישראל, משלבים טיפול זה עם רפואה קונבנציונאלית ולכן, טיפול זה נקרא רפואה משלימה. יש לציין כי טיפול בדיקור סיני, מתבצע אחת לשבוע, כשאר מדובר על מצבים אקוטיים ואחת לחודש במחלות כרוניות. יש לבצע גם טיפול בדיקור סיני אחת לחצי שנה כאשר מדובר על טיפול מניעתי. התדירות וקביעת תכנית הטיפולים המשלימים כמו דיקור סיני, תתבצע בהתאם לנתוני המטופל. יש לציין, כי ככל שהמחלה הכרונית, קיימת זמן רב יותר, כך משך הטיפול יהיה ארוך יותר. יש לדעת, כי התדירות של הטיפול, עשויה לעלות או לרדת בהתאם לצורך ולהתקדמות של המטופל בריפוי. ישנם מקרים רבים, אשר בהם ניתן יהיה לאזן את ה-צ'י ולהביא אותה לרמה מאוזנת ותקינה, כך שהסימפטומים ייעלמו לגמרי. יש למצוא מטפלים מומחים וותיקים בדיקור סיני, על מנת לזכות בטייפול הנכון והמקצועי ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה